Home » Ushqim
Autizmi dhe terapia nutricioniste
Tashmë ekzistojnë fakte se modelet e të ushqyerit janë të domosdoshme dhe luajnë një rol shumë të rëndësishëm tek fëmijët autist. Nëse prindërit i ushqejnë fëmijët me një dietë të kufizuar, ata duhet patjetër të këshillohen me specialistë, për t’u siguruar që fëmijët marrin të gjitha vlerat e duhura ushqimore.
Gjatë këtyre viteve të fundit janë bërë shumë...
Ushqimi ideal para dhe pas ushtrimeve
Ajo çka hamë para dhe pas treningut ka ndikim të madh në atë se si do të jenë rezultatet e ushtrimeve, pohon trajneri i kondicionit Juan Carlos Simo.
Ai konsideron që shumica e ushtruesve gabojnë sepse me shprehitë e këqija ushqyese reduktojnë dobinë e ushtrimeve në figurë dhe formë, për ç’arsye humbin motivimin dhe ndalen së ushtruari, shkruan “Fox News”.
“Kurdo...
Mënyra më e mirë e të ushqyerit sipas moshës
Ushqyesit në trupin tuaj shkaktojnë ndryshime, ndërsa mosha juaj rritet, gjë që do të thotë se ajo që ju bëri mirë në moshën 20-vjeçare, mund të mos funksionojë po aq mirë në moshën 40-vjeçare. Ndiq këto këshilla për të përmirësuar shëndetin fizik dhe mendor…
Kur je 20, ha salmon
Të njëzetat nuk janë gjithmonë kohë thjesht qejfi dhe gallate, por për fat të mirë,...
Pirja e rregullt e alkoolit, mund të ulë rrezikun e artritit
Sipas një studimi të ri, pirja e alkoolit në mënyrë të moderuar mund të zvogëlojë rrezikun e artritit reumatoid.
Disa konsumues të rregullt të alkoolit kishin gati gjysmën e shanseve për të zhvilluar gjendjen paralizuese se sa ata që rrallë pinë. Hulumtuesit zbuluan lidhjen pas kryerjes së një rishikim të gjerë të studimeve të mëparshme që shihte në rolin e alkoolit dhe artritit...
Vezët e reduktojnë urinë
Studimi i ri i publikuar në revistën profesionale “Nutrition Research” ka zbuluar se sa i rëndësishëm është kafjalli i pasur me proteina, më saktësisht me vezë, pasi është vërtetuar që vezët e reduktojnë ndjenjën e urisë.
Hulumtuesit kanë zbuluar që meshkujt të cilët ditën e fillojnë me vezë për kafjall harxhojnë dukshëm më pak kalori kur u ofrohet që për drekë të...
Të hash peshk: sekreti për jetëgjatësinë
Për të maksimizuar shanset për të jetuar më gjatë, zgjidhja reale është konsumi i peshkut.
Të hash peshk redukton rrezikun e vdekjes, sigurisht që flitet për vdekjet e shkaktuara nga sëmundjet kardiovaskulare.
Një studim i bërë nga Universiteti i Harvardit ka nxjerrë përfundimin se konsumi i rregullt i peshkut zgjat jetën nga reduktimi i rreziqeve të shumta të vdekjes.
2700 individë...
Për të qenë në humor të mirë: hani çokollatë të zezë
Studiuesit kanë treguar se të hash çokollatë të zezë çdo ditë ul nivelin e kortizolit (hormoni i stresit), pas dy javëve të konsumit.
Çokollata është shpesh shërimi i duhur kur ne jemi të mërzitur ose nuk ndjehemi në humorin e duhur.
Ajo gjithashtu ka një efekt stimulues në endorfinë: kështu ajo rrit nivelin tone të humorit dhe sjell një ndjenjë të mirëqenies.
Publikoje...