Home Shëndetësi Kokëdhimbjet si pasojë e analgjetikëve?

Kokëdhimbjet si pasojë e analgjetikëve?

Një numër i madh i njerëzve në mbarë botën vuajnë nga kokëdhimbjet, si pasojë e marrjes së ilaçeve të shumta kundër dhimbjes.

Sipas shkencëtarëve, analgjetikët, të cilët merren nga njerëzit me qëllim të zbutjes së dhimbjes së kokës dhe zbutjen e migrenës, ndoshta vetëm sa përkeqësojnë gjendjen, ka treguar një hulumtim i institutit nacional kombëtar britanik (NICE).

Në këtë hulumtim, që më pas edhe kishte përpiluar një raport, thuhej se çdo i 50-i britanik vuan nga kokëdhimbjet e përhershme, dhe se janë viktimë e marrjes së tepërt të ilaçeve kundër dhimbjeve.

Problemet fillojnë me marrjen e analgjetikëve të papërshtatshëm për kokëdhimbjet apo migrenë që zakonisht kanë efekt. Mirëpo, njerëzit fillojnë t’i marrin gjithnjë e më shpesh derisa vijnë në një shkallë ku analgjetikët i marrin deri 15 ditë rresht.

Sipas institutit britanik, nëse një gjendje e tillë zgjat më shumë se tre muaj, atëherë analgjetikët fillojnë të shkaktojnë probleme që në fakt do të duhej të ishin shërues të tyre.

KËSHILLA TË NGJASHME

TË TJERA

Pirja e duhanit çon në këtë gjendje vdekjeprurëse

Gratë duhanpirëse rrezikohen nga zgjerimi (aneurizmi) i aortës së barkut, arteria më e madhe në trupin e njeriut, në krahasim me ato që nuk kanë pirë duhan kurrë. Kjo është një tjetër pasojë e pirjes së duhanit në një seri të njohur tashmë. Në një studim klinik, shkencëtarët raportuan që gratë duhanpirëse kishin katër herë më shumë të ngjarë të...