Home Shëndetësi Medikamentet që shkaktojnë anemi

Medikamentet që shkaktojnë anemi

Të gjitha medikamentet kanë efekte anësore. Psh, në 8-10% të rasteve, medikamentet që përdoren në sëmundjet e reumatizmit, japin anemi nga gjakderdhja.

Në këto raste rekomandohet përdorimi i ranitalit, medikament që pengon gjakderdhjen nga stomaku. Ulcera është një nga arsyet e shpeshta prej anemisë nga mungesa e hekurit tek meshkujt deri në njëfarë moshe.

Pas menopauzës këto shanse rreziku barazohen si te gratë dhe burrat. Por gjatë kohës së lindshmërisë, tek gratë është tipike anemia nga mitra.

A sigurojnë ushqimet cilësinë apo sasinë e gjakut? Edhe cilësinë edhe sasinë, por cilësia është më e rëndësishme, sepse për sasinë ekziston një mekanizëm i autokontrollit të organizmit.

Cilësia varet nga këto produkte që merren nga jashtë që japin hekurin dhe dy vitaminat, B12 dhe acidi folik. /Telegrafi/

KËSHILLA TË NGJASHME

TË TJERA

Temperaturat e larta dhe uji i nxehtë po i mbysin peshqit

Alaska ka qenë e përfshirë nga një valë e të nxehtit gjatë kësaj vere dhe kjo ka bërë që një numër i lartë salmonësh të mos e përballojnë dhe të ngordhin. Shkencëtarët kanë vërejtur se disa lloje salmonësh janë zhdukur pas një ekspedite përgjatë lumit Koyokuk të Alaskës, pasi vendasit njoftuan se një numër i lartë salmonësh kishin dalë në...